IBM Cognos Business Partner Support Provider

Początek roku to tradycyjnie czas podsumowań. Dla firmy rok 2010 był okresem intensywnego rozwoju. Z przyjemnością informujemy, iż skutecznie realizowaliśmy strategię budowania relacji z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami. Jednocześnie poszerzaliśmy zakres kompetencji uzyskując na bazie Value Added Reseller status IBM Business Partner Support Provider. Jest on przyznawany wykwalifikowanym i certyfikowanym ekspertom w dziedzinie wsparcia technicznego. Dzięki temu, posiadając, jako jedna z czterech firm w Polsce, autoryzację do oferowania produktów IBM Cognos, uzyskaliśmy możliwość dostarczania naszym klientom wszystkich funkcjonalności na zasadzie usługi.

Początek roku to tradycyjnie czas podsumowań. Dla firmy rok 2010 był okresem intensywnego rozwoju. Z przyjemnością informujemy, iż skutecznie realizowaliśmy strategię budowania relacji z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami. Jednocześnie poszerzaliśmy zakres kompetencji uzyskując na bazie Value Added Reseller status IBM Business Partner Support Provider. Jest on przyznawany wykwalifikowanym i certyfikowanym ekspertom w dziedzinie wsparcia technicznego. Dzięki temu, posiadając, jako jedna z czterech firm w Polsce, autoryzację do oferowania produktów IBM Cognos, uzyskaliśmy możliwość dostarczania naszym klientom wszystkich funkcjonalności na zasadzie usługi.

Comments are closed.