1) The ROI of Social Media: IBM zaprasza swoich klientów oraz partnerów na web seminarium poświęcone tematyce social media. Podczas seminarium prowadzący odpowiedzą na pytanie, czym są social media, jak również podpowiedzą w jaki sposób czerpać zyski z ich użytkowania w kontekście marketingu, sprzedaży oraz budowy długofalowych relacji z klientem.
2) IBM Guided Social Media Boot Camp: To zaprojektowany przez IBM kurs edukacyjny poruszający kwestie związane z social media. Szkolenie składa się z ośmiu modułów, które stopniowo wprowadzają kursanta w tajniki komunikacji za pośrednictwem narzędzi social media. Projekt skierowany jest przede wszystkim do osób odpowiedzialnych za marketing oraz rozwój relacji z klientem.
3) IBM PureSystems Seller Essentials webcast: IBM zachęca osoby odpowiedzialne za sprzedaż, w tym dyrektorów handlowych oraz specjalistów ds. handlowych do uczestnictwa w transmisji poświęconej wybranym produktom oraz usługom z rodziny PureSystem.
4) Co-marketing: IBM zachęca do zapoznania się i pobrania darmowych narzędziami przeznaczonych do tworzenia oryginalnych materiałów promocyjnych oraz projektowania i planowania kampanii wizualnych.
5) Ready to Execute: To stworzona przez IBM kampania mająca na celu promocję zarządzania informacjami wśród klientów oraz partnerów koncernu. W ramach projektu IBM udostępnia szereg narzędzi do planowania i realizowania aktywności marketingowych, w tym: przewodnik po marketingu internetowym, skrypty telemarketingowe, profesjonalne doradztwo sprzedażowe i posprzedażowe jak również szereg filmów video poświęconych tematyce Information Management.
6) Przegląd rozwiązań IBM Hardware dla rynku MŚP: Akademia Partnerów Handlowych IBM zaprasza przedstawicieli działów sprzedaży na szkolenie handlowe, które odbędzie się 25 kwietnia br. w hotelu Haston Sofitel we Wrocławiu o godz. 9:00. Podczas szkolenia omówione zostanie portfolio produktów z rodziny IBM Hardware. Osoby zainteresowane uczestnictwem proszone są o wysłanie zgłoszenia do 23 kwietnia br. na adres: m.skolozdrzych@sarto.pl